Tuesday, September 15, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya kepada semua ahli-ahli perantau Limbang...
Saya ingin memohon jutaan kemaafan di atas segala salah dan
silap sepanjang perkenalan ini...

Saya juga sekarang ini sedang mencari seseorang yang boleh
mentadbir blog ini supaya blog ini supaya ianya sentiasa aktif...

Sebenarnya Perantau Limbang sentiasa aktif dengan bermacam- macam program tetapi
memandangkan saya sekarang ini terlalu sibuk dengan urusan kerja jadi segala urusan
meng update blog Perantau Limbang ini jadi tergendala.......

Mohon jutaan kemaafan kerana tidak berkesempatan meng update blog ini selalu...
Sesiapa yg berminat menjadi author blog ini bolehla emel saya ke :-
hisyam@dca.gov.my

Saya berharap agar ahli-ahli Perantau Limbang ni bersatu hati dia bawah satu nama PERANTAU LIMBANG, tidak kiralah dari mana asal negeri kita.. asalkan kita semua dari
semenanjung Malaysia.. Semoga kebersatuan dan keratan Silaturrahim kita sepanjang kita berkhidmat di negeri Sarawak ini menjadi
ini kenangan manis bila kita meninggalkan bumi Sarawak nanti.

Sekian..
Salam Aidilfitri untuk semua...






No comments: